Flamengo a dat o veritabilă lovitură când a optat să semneze cu Adriano. Înregimentarea „Împăratului” a fost adevărată mană cerească pentru gruparea braziliană, atât din punct de vedere al aportului sportiv al atacantului la echipă, cât și ca lovitură de marketing. În doar 3 luni, fostul jucător al Interului a pus umărul serios la rezultatele echipei de unde s-a lansat în fotbalul mare, cu 13 goluri în 20 de partide, și a umplut și buzunarele sponsorului.
O veritabilă afacere, cam așa ar putea fi considerată revenirea lui Adriano în Brazilia, la Flamengo. Mai ales că a costat clubul rosso-nerro mai puțin decât jumătate din suma cheltuită de Corinthians cu Ronaldo, un alt mare nume al fotbalului brazilian care a optat să se întoarcă în țara sa natală. Dimensiunea afacerii, dezvăluită de brazilienii de la „O Globo”, este impresionantă.
Din iulie, de când noul sponsor a lui Flameno, Olympikus, a pus în vânzare tricouri personalizate cu numele lui Adriano și numărul 10, au fost vândute 75.000 de bucăți! Practic, grație acordului cu clubul și datorită lui Adriano, din vânzarea de tricouri, sponsorul (care plătește jumătate din salariul „Împăratului”) a încasat aproximativ 2 milioane de euro, în timp ce doar 227.000 de euro au mers în conturile lui Flamengo. „E vorba de o sumă de 13 ori mai mare decât costurile pe care sponsorul le are cu producerea tricoului”, explică cei de la „O Globo”.
În plus, marketingul nu se oprește aici. De la venirea lui Adriano au apărut și alți sponsori pe lângă Flamengo, s-au lansat chiar și păpuși care-l imită pe Adriano și se scot banii și din aranjarea de partide amicale în care adversarii solicită prezența pe teren a starului brazilian. Așa că e de înțeles când clubul brazilian mai închide ochii la escapadele starului și absențele de la antrenamente.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER